تبلیغات
http://betball90.in/Account/Register/7060997 سایت معتبر بدنسازی -آموزش بدنسازی - سیستم تکرارهای طولانی SHR

سیستم تکرارهای طولانی SHR

1389/07/9 10:52 بعد از ظهرنویسنده : acounting

 
کسانیکه تاریخچه بدنسازی را مطالعه نموده اند میدانند مایک منتزر یکی از بهترین و خلاق ترین بدنسازان و مربیان جهان است او با ابداع سیستم تکرار های طولانی توانست بسیاری از ورزشکاران این رشته را از فلاتهای طولانی که دچار آن شده بودند رهایی بخشد
سیستم تکرارهای طولانی SHR چاپ ارسال به دوست

کسانیکه تاریخچه بدنسازی را مطالعه نموده اند میدانند مایک منتزر یکی از بهترین و خلاق ترین بدنسازان و مربیان جهان است او با ابداع سیستم تکرار های طولانی توانست بسیاری از ورزشکاران این رشته را از فلاتهای طولانی که دچار آن شده بودند رهایی بخشد. همانگونه که از اسم این سیستم مشخص است فرد میباید از توان انجام تکرارهای طولانی و پر تعداد برخوردار باشد در غیر این صورت به مفاصل و عضلات خود آسیبهای زیادی خواهد رساند .

نکته مهم در انجام اینگونه تمرینات نظارت مربی یا مشاور ورزشی در طول تمرینات است .

 

قبل از انجام تمرینات shr به چند سوال زیر پاسخ دهید؟

1- آیا ممکن است که من بتوانم تکرارهای با سرعت ویا آهسته و با کنترل را انجام دهم ؟

2- آیا می توانم بین ستها و تکرار ها ، فقط  کمی استراحت نمایم؟

3- آیا می توانم  تکرارهای 50 یا 100 تایی را انجام دهم؟

 

توضیحات سیستم s.h.r

ابتدا وزنه ها را برای یک ست با تکرار ماگزیمم بین 45% تا 70% انتخاب می کنیم.

شروع می نمائیم به انجام حرکت با وزنه ، کنترلی و سریع . وقتی احساس خستگی کردید و نتوانستید ادامه بدهید ، چند ثانیه کوتاه استراحت نمائید . زمان استراحت باید به انداره 10 تکرار باشد ، بلافاصله باقی تکرار ها را ادامه می دهیم و هنگامی که به مرز ناتوانی رسیدیم ، می توانیم به سرعت وزنه ها را تا حد 10% سبک نمائیم و بعد برای قسمتهای دیگر بدن حرکت را تکرار می کنیم.

 

برنامه های مثال:

برنامه تمرینات هفتگی رونی کلمن

روز اول

زیر بغل ، جلو بازو ، سر شانه

روز دوم

پاها

روز سوم

سینه ، پشت بازو

روز چهارم

زیر بغل ، جلو بازو ، سر شانه

روز پنجم

پاها

روز ششم

سینه ، پشت بازو

روز هفتم

استراحت

 

برنامه تمرینات هفتگی جونز گاگیل

روز اول

سینه، پشت بازو

روز دوم

زیر بغل ، تراپز

روز سوم

جلو بازو ، سر شانه

روز چهارم

پاها

روز پنجم

استراحت

روز ششم

تکرار دوره

 

 

بهترین حرکات پیشنهادی برای سیستم s.h.r

«سینه»

پرس سینه با دستگاه ، پروانه

« زیر بغل »

روئینگ با کابل ایستاده ، روئینگ نشسته ، تی بار رو ، زیر بغل با کابل

« سر شانه »

پرس سر شانه با دستگاه ، پرس سر شانه با مو لتی پرس ، نشر از جانب

« تراپز »

شراگز با دمبل

« جلو بازو »

جلو بازو باهلتر ، جلو بازو با دمبل

« پشت بازو »

پشت بازو با دستگاه ، پشت بازو با کابل ، دیپس (پارالل)

« جلو ران »

جلو ران با دستگاه ، پرس پا خوابیده

« پشت ران »

پشت ران با دستگاه ، پشت ران تک پا

«  ساق  »

ساق با دستگاه ، ساق دانکی رایز

« شکم »

کرانچ ، ریور کرانچ ، ماشین کرانچ


آخرین ویرایش: - -

 
1396/06/27 01:48 بعد از ظهر
Pretty section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital
to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
Anyway I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently
fast.
1396/05/14 07:21 بعد از ظهر
This post is invaluable. When can I find out more?
1396/05/10 03:04 قبل از ظهر
Great website you have here but I was curious about if you knew of any
user discussion forums that cover the same topics talked about in this article?
I'd really love to be a part of community where I can get opinions from other experienced people that
share the same interest. If you have any recommendations, please let me know.
Many thanks!
1396/01/30 11:59 بعد از ظهر
What's up friends, how is all, and what you want to say
regarding this piece of writing, in my view its actually
amazing in support of me.
1396/01/21 08:25 بعد از ظهر
Valuable info. Lucky me I found your website unintentionally, and I am shocked why this twist of fate didn't happened in advance!
I bookmarked it.
1396/01/14 03:52 بعد از ظهر
My brother recommended I might like this blog. He was totally
right. This post actually made my day. You can not imagine just how much
time I had spent for this info! Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر